מפגש מספר 9 – יום ג, 5 באפריל בשעה 18:00

שלום לכולם,
לכבוד מפגש מספר תשע החלטנו לתת פוקוס לאזורים השיווקיים הנלווים לפיתוח האפליקציות שלכם. הפעם, נארח 3 הרצאות שיספקו לכם כלים נוספים להגיע לקהל היעד שלכם ולהפוך אותם למשתמשים מרוצים. מכיוון שמבול מצלצלים עומד לרדת עליכם, אתם מוזמנים להיות נדיבים ולהביא איזו בירה, בייגלה או נשנוש אחר למפגש.

Testing, Segmentation & Targeting

דניאל וויסברג מ- Online Behavior (וגם מ- searchengineland.com) ידבר על שלושה מרכיבים הכרחיים לשיפור חווית ה Online של הלקוחות והמשתמשים שלכם והשגת היעדים המסחריים שלכם ברשת: Segmentation, Testing ו Targeting.

כל מה שמפתח צריך לדעת על SEO

עמוס דמרי מ- Operad יספק לנו סקירה על SEO וכל מה שאנחנו צריכים לדעת בנושא. למה זה חשוב ואיך גוגל עובד?, ממה להימנע ומה פשוט חייבים ליישם כבר היום.

איך להגיע לרשימת ה New and Noteworthy – קידום אפליקציות לאייפון 101

Save Toshi, Rasta Monkey ו Eco-Punk  הם שלשה משחקי iPhone מחברת Nitako שהגיעו גבוה מאוד ברשימת ה- Top Paid Games . נועם אבטה, פאונדר ומנהל יספר על הדרך של Save Toshi לרשימת ה-"New and Noteworthy" בריקודים קלילים.

אפשר לאשר השתתפות כאן או לשלוח לי מייל לכאן
נתראה!

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s