עוד במפגש 10: על משברים בגיבוש תוכנית עבודה עם לקוחות או מנהלים וכיצד ניתן לפתור אותם

אם יצא לך לקחת חלק בגיבוש תוכנית עבודה עם לקוח, מנהל, או משקיע אתה בוודאי מכירים את פוטנציאל הנפיצות בסיטואציה זו.  כיצד ניתן להתמודד עם מחלוקות משמעותיות על תוכן הגירסה הבאה? מתי ואיך כדאי להוסיף מפתחים לצוות כדי לפתח תכולות נוספות ומתי בפירוש לא כדאי?
מה לעשות כאשר ישנן התנגדויות פוליטיות לתכנית שלכם ולחצים משמעותיים להוציע גרסה שמנה, במהירות ובאיכות מעולה?
בשיחה זו אתמקד בשני סיפורים על חוויות משבריות בעבודה עם לקוחות: האחת שהובילה לכשלון מוחלט והשניה – להצלחה.

אשרו השתתפות בפייסבוק או במייל אלי

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s